Skolemælk og skolemad

Skolemælk

Hos Mejeriernes Skolemælksordning betaler du via abonnement og bestiller skolemælken på:

Hos os skal du blot foretage én bestilling, som automatisk fornyes 2 eller 4 gange årligt - afhængig af hvilken abonnementstype, der vælges.

Hos os kan du sætte mælken på pause, hvis dit barn holder ferie uden for skolernes ferier og skifte til en anden mælketype, hvis du har behov for det.

Mejeriernes Skolemælksordning

Skolemad

Skolekantine.dk tilbyder levering af frisklavet skolemad til Søholmskolen.

Bestilling af maden sker online, det er ganske let:
1. Gå ind på skolekantine.dk
2. Opret konto
3. Indsæt penge
4. Bestil mad

Da der er stor sammenhæng mellem ens appetit, madens navn, indpakning og servering, ønsker vi at tilbyde seriøs skolemad med humor – gå ind og kig på vores hjemmeside og lad jer inspirere til en anderledes og god skolefrokost, som smager lækkert, anrettes appetitligt, er sundt og nærende og tilberedes af sæsonens friske råvarer.

Maden bringes samlet til klasserne. Hver enkelt enhed mad leveres pakket i engangsemballage - påsat label med dato, elevens navn, klasse og skole.

Skolekantine ApS
Kian Seyfabad