SFO/SFK Toftevang

Traditioner i SFO/SFK

Traditionerne i SFO/SFK giver noget særligt, da det har stor værdi for den samlede følelse af at høre til i SFO/SFK på Toftevang.

SFO

• Bag for en sag
  • Dragedag
  • Vilde Vulkaner
  • Hop & Rock
  • Årgangsfester
  • Sportsdage med andre af kommunens SFO/SFK'er

SFK

• Kage i SFK om fredagen
  • Sportsdage med andre af kommunens SFO/SFK'er
  • Fester
  • Aftenåbning
  • LAN overnatning
  • Hop & Rock
  • Vilde Vulkaner

SFO Myretuen

Myretuen er matrikel Toftevangs SFO, og rummer børn fra 0.-2. klasse samt førskolebørnene hvert år fra 1. maj til skolestart i august.
Beliggenheden og de gode arealer - inde som ude - gør det muligt at benytte den nærliggende skov, sø og multihal.
Vi er en fagligt engageret og blandet personalegruppe, der favner pædagogisk bredt, og vi bestræber os på at rumme tilbud til alle vores børn - alt fra det fordybende kreative til det bevægende udeliv.

SFK Den Gule Drage

Den Gule Drage er matriklens SFK med eleverne fra 3.-5. klasse. Fysisk har SFK'en til huse på Mantziusgården, en gåtur ad Hovedgadens strøg på 5 min. Vi tilbyder en række aktiviteter, både planlagte og spontane. Vi vægter ligeledes her, at det enkelte barn oplever en hverdag med udfordringer, men også til at danne sociale relationer. Barnet skal føle sig set samt taget seriøst.